A [szén-dioxid]? és nitrogén kibocsátásának csökkentése és megelőzése, egészségünk megőrzése érdekében az áram a jövő „[üzemanyag]?a”. Az elektromos járművek kevesebb zajjal járnak, az [elektromos motor]?ok magas hatásfokkal rendelkeznek, egyszerűbb és olcsóbb a karbantartásuk. Töltésükhöz megfelelő infrastruktúrát kell létrehozni, a hosszabb utak megtételéhez könnyen hozzáférhető és megfelelő országos lefedettségű elektromos töltőállomás hálózatra van szükség. Létezik töltőállomás otthoni használatra, falra szerelhető és többféle oszlop változatban is.
Székesfehérváron 2010. szeptember 15-én avatták fel az első magyar elektromos töltőállomást, amely egyszerre 4 autó töltésére képes. Budapesten 2010 szeptemberében az [ELMŰ]? Váci úti székháza előtt állítottak fel először töltőállomást.
A töltőoszlopra gyorstöltő nyílás szerelhető, ami lerövidíti a töltési időt, és a rajta található konnektorok úgy néznek ki, mint az otthon található aljzatok. Az elektromos járművek töltése még idén nem növeli meg a villanyszámla összegét, mert ezen oszlopok 2012 végéig térítésmentesen biztosítják az energiát az elektromos autók feltöltéséhez. Európa 37 városában vannak már töltőállomások, Ausztriában már közel 2000 helyen. Az
[E.O.N.]? tavaly kezdte el építeni elektromos töltőállomás-hálózatát, és elindította az „[Energia az új utakon]?” programját. Első állomásként a budapesti Kempinski Hotel Corvinus által rendelt elektromos töltőpontot adták át, ezzel indítva új fejezetet a cég életében. Elindult a Budapest-Bécs töltőállomás-hálózat kiépítése. A Budapesti mellett megépült a tatai, a győri és a mosonmagyaróvári állomás.